שלום

איך מייצרים לקוחות חדשים באמצעות הפייסבוק?!

השאלה הזאת כבר הצליחה לתסכל אותך?

אנחנו שומעים על הרבה יותר בעלי עסקים שניסו ונכשלו לעומת אילו שהצליחו.

אז בואו נספר לכם מה אצלנו גרם וגורם לזה להצליח.

 

אם נמפה את סוגי הלקוחות ומה לא עבד להם עם השיווק בפייסבוק אפשר לחלק אותם לכמה סוגים:

 

  1. אילו שחשבו שזה יקרה מהר, וזה לא קרה. הם התייאשו והכריזו שהפלטפורמה לא עובדת או שאינה מתאימה לסוג העסק שלהם.
  2. אילו שהתעקשו ודווקא השקיעו לאורך זמן, סמכו על מי שעשה את העבודה ולעיתים אף עברו כמה ידיים, ועדיין לא הצליחו להגיע לתוצאות המיוחלות.
  3. אילו שניסו בעצמם. ועליהם לא נרחיב כרגע.
  4. אילו שלמדו קצת שיווק ברשתות החברתיות וניסו ללמד את המשווקים מה לעשות. ולא הצליחו (להביא לקוחות).

 

אם אתם שייכים לקטגוריה השניה, או שאתם מבינים שכדי להגיע לתוצאות, כמו בכל תחום, צריך לבנות תשתית ולבסס אותה לאורך זמן, כדאי לכם להמשיך לקרוא.

מה מרוויחים בעבודה עקבית לאורך זמן בפייסבוק?

אם אתם עסק שפועל לפחות כמה שנים אז אתם יודעים שכדי לבסס קהל לקוחות אשר יביא אתכם לרווחיות הייתם צריכים לעבור כמה שלבים שבהם הבנתם טוב יותר מי הקהל המדוייק שלכם, מה הוא צריך ואיך אפשר לשנות את המוצרים או השירותים כך שיתאימו לו יותר, מהם המחירים הנכונים וכו’. כמו כן, הייתם צריכים זמן כדי להניע את גלגל השיווק, המורכב בעיקר מפה לאוזן ואולי גם מפרסום, שגם אותו הייתם צריכים לדייק עם הזמן.

 

כל פלטפורמה דיגיטלית, ופייסבוק במיוחד, יכולה להיות מנוף מאוד רציני עבור בתי עסק, חברות המשווקות מוצרים ונותני שירותים, בייחוד כאשר היום רוב השיווק עובר לאונליין. כל ההבדל הוא בגישה.

כדי להצליח במטרות העסקיות שלנו עלינו לגשת נכון לשימוש בפייסבוק כפלטפורמה שיווקית.

 

 מה מרוויחים בעבודה עקבית לאורך זמן:

אמינות בעיני קהל היעד שרואה יציבות לאורך זמן 100%
הכרת הקהל וצרכיו לעומק 100%
נאמנות וחיבור רגשי למותג 100%
דיוק קהלים ומסרים שיווקיים והוזלת עלויות הפרסום 100%

מה אנחנו רוצים להשיג?

הגדרת המטרה שאנו רוצים להשיג היא סופר חשובה כי לא ניתן לכפות שימוש בפלטפורמה למטרה שלה היא פשוט לא מתאימה. כמובן שהמטרה של כל עסק בסופו של דבר היא לקוחות שקונים את המוצרים או השירותים שלו. כדי להגיע למטרה זאת, אנו צריכים להגדיר כיצד נשתמש בפלטפורמה שלפנינו כדי להשיג אותה.

 

מטרות ברות השגה:

  1. יצירת אמון וחיבור למותג ע”י תכנים, בקרב קהל עוקב ואוהד שילך ויגדל.
  2. יצירת מגע עם קהלים רלוונטיים באמצעות קמפיינים מכירתיים תקופתיים במטרה לדייק את: קהל היעד הנכון למוצר/ שירות (שנוכל כמובן לפרסם לו שוב ושוב לאחר שאיתרנו אותו), המסרים השיווקיים, ומשפך המכירה. קמפיינים חוזרים לאותו הקהל הינם הכרחיים על מנת ליצור מיתוג ואמון בקרב קהל היעד ולהניעו לפעולה.

למה אנחנו אומרים מותג?

מהו מותג?

מותג גורם לנו להעדיף את מה שהוא מציע, על פני המתחרים. מה גורם למותג להיות כזה? מגוון גורמים שכולם, בסופו של דבר, נותנים מענה למגוון רצונות וצרכים שיש לקהל היעד – אם זה פתרון בעיות, מענה רגשי, מילוי חסכים וכו’. ככל שמותג יענה על יותר צרכים כך הוא יהיה חזק יותר (מועדף) בקרב קהל היעד שלו.

 

כמובן ש’מותג’ לא בונים ביום אחד אלא מדובר על בניית מערכת יחסים לאורך זמן עם קהל היעד. במידה והחשיבה שלנו היא מלכתחילה מיתוגית אז כל פעולה שנעשה יכולה להוסיף עוד ועוד לבנים לבניית המותג שלנו ובלי שנשים לב מהר מאוד יהיו בידינו הישגים משמעותיים בכיוון.

מהו סוד ההצלחה?

בשיווק אין קסמים. מי שמוכר לכם כאלה, התרחקו ממנו כמו מאש. ותבדקו אותנו. שיווק זאת עבודה קשה, עקבית עם הרבה עקשנות ואורך רוח. ולמה? כי אנחנו עוסקים באנשים. ובעידן שלנו אנחנו כצרכנים מאוד בררנים, עמוסים במידע, וקצרים בזמן. ככל שנכיר את הצרכים המדוייקים של קהל הלקוחות שלנו ברשת, כך נוכל לקצר את הזמנים ולהצליח לייצר תשתית שיווקית מוצלחת שמשיגה את מטרותיה.

 

מה שכן, מי שמתעקש ליישם את מה שציינו כאן, מוכן להשקיע כדי ללמוד ולעשות שינויים בהתאם לצרכי הקהל המתגלים, יוכל ליהנות ממערכת יחסים מאוד פורה עם קהל היעד שתתורגם להכנסות ענפות. למעשה, מי שיוצר לעצמו תשתית שיווק מוצלחת, מייצר הכנסה שצומחת עם עלות שולית הולכת ופוחתת.  זאת בשל ערך המותג ההולך ועולה בקרב קהל היעד שהולך ונעשה מדוייק יותר ונגיש יותר.

קריאטיב

הקריאטיב (התוכן) הוא קריטי. בסופו של דבר כל מה שציינו עד כה נבנה באמצעות התכנים שנגיש לקהל כפוסטים או פרסומות. אז רק רצינו לציין שאנחנו אלופים בקריאטיב מנצח. הנה טעימה קטנה מקמפיין פרסומי שעשינו לעדשות מגע:

חושבים שפייסבוק פאסה? תחשבו שוב!

פייסבוק היא עדיין ה-פלטפורמה לבניית מותג ברשת בקרב גילאי 30+. הסיבה לכך היא שפייסבוק היא הרשת החברתית היחידה בה ניתן מצד אחד לצרוך תוכן איכותי ומהצד השני להיות בקשר עקבי עם קהל היעד על מנת לבנות איתו מערכת יחסים איכותית ולאורך זמן.

 

אפקטיביות הפעילות בפייסבוק באה לידי ביטוי בתגובתיות הולכת ועולה של הגולשים עם הזמן, מה שמעיד על קשר איכותי ולא אינסטנט חולף.

 

בנוסף, כל התכנים והפרסומות אשר עולות בפייסבוק יכולים בקלות להופיע גם באינסטגרם וללא יצירת פרופיל עסקי והשקעה מטורפת בתחזוקה ויצירת עוקבים.

 

עד כה לא מצאנו פלטפורמה אפקטיבית יותר לבניית מותג ברשת החברתית. אך זה עדיין תלוי באופי בית העסק.

העתיד הוא עכשיו

בזמן שאתם דוחים את ההשקעה בתשתית השיווק הדיגיטלי שלכם הדבר יכול להצטייר כחסכון, אך ההפך הוא הנכון. אתם מפסידים בכל חודש, והרבה. השיווק עבר לדיגיטל, ואילו חדשות האתמול. בכל יום שאנו לא משקיעים בביסוס תשתית שיווק אפקטיבית בדיגיטל, אנחנו דוחים את יצירת עתיד העסק שלנו וההכנסות שיכנסו לנו מאפיק זה. בנוסף, אנחנו מאפשרים לשחקנים אחרים לתפוס מקום מוביל בקרב קהל היעד שלנו. למעשה, אנחנו כבר עכשיו קובעים את מה שיקרה בעתיד. וכדי שהעתיד הזה יהיה טוב בעוד שנתיים ויאפשר את המשך צמיחתנו עלינו לפעול כבר עכשיו במלוא המרץ.

אנחנו

תרמיקה – מעלים מותגים ברשת הוקמה ע”י רמי דיגמי ודנה ברגר מגזניק לאחר שנים רבות של התמחות בשיווק, פרסום דיגיטל, מכירות, יזמות, קמעונאות, ניהול עסקים, יצירת והפקת תוכן כתוב וטלויזיוני, ועוד.

ב’תרמיקה’, אנחנו מביאים ללקוחותינו את התמצית של כל מה שעברנו ויש לנו לתת, ובונים עבורכם מותגים אשר מצליחים ליצור הזדהות הולכת וגדלה עם קהל היעד ברשת החברתית וכתוצאה מכך מגדילים את הפעילות העסקית.

אם אתם רוצים לראות תוצאות ברשת החברתית, פנו אלינו עוד היום כדי לשמוע כיצד נוכל לעשות זאת עבורכם.

אנחנו עובדים עם עסקים בעלי מחזור חודשי מינימלי של 30 אלף ש”ח.

דנה ברגר מגזניק

052-3426254
dana@termica.co.il

רמי דיגמי

052-4533800
rami@termica.co.il

השירותים שלנו

ניהול מדיה חברתית

בניית מערכת יחסים איכותית ומוצלחת עם קהלי היעד הרלוונטיים באמצעות אסטרטגיית תוכן המותאמת לקהל ומשתפרת עם הזמן

BELIEVE.

ניהול קמפיינים

ניהול אפקטיבי ומתקדם של קמפיינים בכל הפלטפורמות המובילות - פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, יו טיוב, ליקדאין, טאבולה ואאוטבריין ועוד

GET.EXCITED

קריאטיב

קריאטיב יצירתי, איכותי ומבדל הבונה ומחזק את המותג ומסריו השיווקיים בקרב קהל היעד ומביא לתגובתיות מעולה

BE.YOU

בניית שפה ומיתוג

כדי להפוך את הפעילות ברשת למוצלחת עלינו להבין מיהו בית העסק, מוצריו ושירותיו בעיני הקהל שלו. ולבנות אותו כך, רק בשפת הדיגיטל

TERMICA.

אסטרטגיה שיווקית

התאמת האסטרטגיה השיווקית בדיגיטל לכל בית עסק היא אולי החשובה ביותר ותקבע את הצלחת הפעילות ומקסום עלות מול תועלת

DARE.

בניית אתרים

בניית אתרים עם ראייה שיווקית ומיתוגית ההופכים את המפגש החשוב ביותר עם בית העסק לחוויה של ממש המניבה תוצאות בהתאם

BE.REAL

הרבה יותר מניהול דף במחיר שווה במיוחד

בשנת 2019 הצלחנו לייעל תהליכים ולהוזיל משמעותית את המחירים שלנו. עכשיו אתם יכולים ליהנות מטיפול במערך השיווקי שלכם בפייסבוק ברמה שלא הכרתם במחיר של 5000 2,000 ש”ח לחודש בלבד

*ההצעה תקפה לעסקים עם מחזור מכירות מינימלי של 30 אלף ש”ח בחודש.

מה זה כולל?

8 פוסטים בדף, קידום ממומן של הפוסטים, רימרקטינג מניע לפעולה. כל אלה בכדי לבנות את המותג שלכם ולהביא להצלחה בפעילות העסקית, כפי שפירטנו בעמוד זה.

*המחיר לא כולל תשלום לפייסבוק עבור קידום ממומן.

צרו קשר

052-4533800

חייגו ואני אענה או מלאו את הטופס הבא

תרמיקה – מעלים מותגים ברשת