כהרגלנו עם התחלת העבודה עם “מלבי ואן רענן”, המלבי הכי צפוני במדינה, ביצענו מחקר בקרב לקוחותיו. אנחנו אוהבים לשמוע מהלקוחות על בית העסק או המוצר, יותר מאשר מעובדיו או בעליו. מהר מאוד הבנו שיש כאן מלבי מיוחד במינו שאנשים ממכרים אליו. ואכן, לאחר שטעמנו, גם אנחנו התמכרנו. זה לא סתם מלבי, זה מלבי גורמה! הבעיה היתה ששום דבר במיתוג שהיה לא אפיין את המלבי הייחודי. למעשה השם נולד כאשר בית העסק החל את פעילותו כמוכר מיצים טבעיים מרעננים ונשאר כך, למרות שאת הבמה תפס המלבי, ביג טיים. אז עשינו מיתוג מחדש. השם שנולד הוא ‘הצפוני’ שהוא שמו של המלבי עצמו, מלבי נימוח בפה, עם משב רוח קריר מהחרמון ומתכון מוצפן.